Even over jou. Wie denk je eigenlijk wel (niet) dat je bent?

Waarom doe je in Godsnaam wat je doet? En wat is eigenlijk je probleem?

Daar kunnen we het lang en breed over hebben in een of andere kekke brainstormsessie. Doe ik niet. Uit principe. Leidt alleen maar tot gewauwel en gezwets in de ruimte, is mijn ervaring.

Ik wil graag ongestoord tot jouw kern komen. En daarom heb ik een aantal intakes opgesteld. Zodat jij rustig in je eigen tempo je verhaal kunt doen en ik jou, in mijn eigen bubbel, op een voor mij geschikt moment, tot op de komma kan ontleden.

Het grappige is, dat de weloverwogen opzet van mijn intakes je vanzelf op weg helpt om jezelf (nog) scherper te krijgen, en je behoefte nog helderder – althans: dat krijg ik vaak terug van mensen die ze invulden. Zo help je mij dus om jou nog beter te kunnen helpen.

En nee, het is geen multiple choice. Er is maar één jij. Er is maar één jullie. Daar mag je best even wat tijd voor vrijmaken. Anderhalf uur ben je er wel mee bezig. En hele slimme mensen lukt het in een uurtje.

Wie-o-wie?

Leuk hoor, die (personal) branding. Maar wie schuilt er nu echt achter al die mooie praatjes? Neem je tijd, want je bent meer dan je denkt.

Wat is je probleem?

Tot de kern van Jouw Verhaal en Jouw Probleem in één online survey. Directe vragen, open antwoorden. Eerlijker kan bijna niet.

Nothing personal.

Ja, ook je afkortingen doen er toe. Je NAW, je KvK, je IBAN. Willen we nu vast weten. Zodat we meteen los kunnen gaan op wat er werkelijk toe doet.