Serieus.

Zes (6!) mensen achter de bar. En drie klanten.

Die zes kunnen de eerste twee bestellingen niet aan.

De keten van de een die de bestelling opneemt, afrekent en vervolgens doorgeeft aan drie (3!) verschillende mensen die elkaar staan af te zeiken of te praten over hoe ‘awesome’ gisteravond was, en die na 30 seconden al niet meer weten wat de opdracht was. Of het verschil niet kennen tussen al die verschillende soorten hippe koffie.

Het is gewoon te hilarisch, maar eigenlijk natuurlijk stuitend.

In een start-up cultuur waar mensen geleerd zou moeten worden wat ondernemen is.

Geef mij een dag zo’n bar en 12 van die kinderen.

Dan leer ik ze even wat hard werken is, klantgerichtheid, service en hoe simpel marketing is.

En wat dat kan brengen, in plaats van wegjagen.

Kan met de extra omzet ook gelijk de prijs van de koffie omlaag.

Delen is het nieuwe vermenigvuldigen

 

Serieus.

Zes (6!) mensen achter de bar. En drie klanten.

Die zes kunnen de eerste twee bestellingen niet aan.

De keten van de een die de bestelling opneemt, afrekent en vervolgens doorgeeft aan drie (3!) verschillende mensen die elkaar staan af te zeiken of te praten over hoe ‘awesome’ gisteravond was, en die na 30 seconden al niet meer weten wat de opdracht was. Of het verschil niet kennen tussen al die verschillende soorten hippe koffie.

Het is gewoon te hilarisch, maar eigenlijk natuurlijk stuitend.

In een start-up cultuur waar mensen geleerd zou moeten worden wat ondernemen is.

Geef mij een dag zo’n bar en 12 van die kinderen.

Dan leer ik ze even wat hard werken is, klantgerichtheid, service en hoe simpel marketing is.

En wat dat kan brengen, in plaats van wegjagen.

Kan met de extra omzet ook gelijk de prijs van de koffie omlaag.

Delen is het nieuwe vermenigvuldigen