“The medium is the message”, een credo wat ik in bijna al mijn werk liet terugkomen. En waar ik al vroeg mee begon – bijvoorbeeld door massa televisie-adverteerder Procter over te halen om eens buitenreclame te proberen.
“The medium is the message”, een credo wat ik in bijna al mijn werk liet terugkomen. En waar ik al vroeg mee begon – bijvoorbeeld door massa televisie-adverteerder Procter over te halen om eens buitenreclame te proberen.
“The medium is the message”, een credo wat ik in bijna al mijn werk liet terugkomen. En waar ik al vroeg mee begon – bijvoorbeeld door massa televisie-adverteerder Procter over te halen om eens buitenreclame te proberen. Dat was best even wennen, voor ze. Hele marketing- en productafdelingen in de war, daar. Maar ja: soms moet je eens iets anders willen proberen. Waarmee wij konden aantonen hoe verfrissend dat kon zijn, letterlijk.
Jawel, Procter ging het daarna veel vaker doen. De eerste winst. Want dat betekende dat het gewerkt had. Dat de kassa significant ging rinkelen. En daar deden we het – toen- voor. Ook leuk: een rondje creatieve prijzenfestivals. Wereldwijd. Waarna we de ochtend erna altijd even wat meer hoofdpijn hadden dan normaal. En wat minder fris wakker werden. Maar ja. Dan namen we, juist… een Vicks Blue. Of drie.